Utökning av träningsskolan samt förslag på ändringar - nnifglenn.blogg.se

nnifglenn.blogg.se

Glenn bloggar om NNIF's gym och styrketräningsskola

Utökning av träningsskolan samt förslag på ändringar

Publicerad 2012-10-13 13:06:00 i Träningsskola

Jag tänkte att från och med näst-nästa lördag (nästa lördag är det städning av gymmet) så kan jag vara på plats på gymmet för att visa övningar (styrka och rörlighet), demonstrera utrustningen samt svara på frågor om styrketräning. Dvs. Lördagar kl 12-13 från och med 27e oktober finns jag på plats där.
 
Det har kommit in förslag om att ändra tiden för träningsskolan på tisdagar och torsdagar till kl 19-20 istället för 20-21. Vi kör som jag hade tänkt mig nu, dvs kl 20-21 på tis och tors, de 4första tillfällena så får vi se vad som händer, ha en lite utvärdering så att säga.
 
Om fler blir intresserade av att "leda" pass i träningsskolan så kommer schemat utökas/ändras, mer information om detta skulle ske kommer jag givetvis att skriva här :-)

Kommentarer

Postat av: Mattias

Publicerad 2012-10-16 19:29:30

Men va fan.. det är ju Sverige - Tyskland ikväll. Jag får nog lov att "tacka nej". Jag lovar dock att göra mitt bästa för att närvara på torsdag samt städningen på lördag.

Svar: Hehe det är ingen plikt att delta ;p På lördag tänkte jag börja städa kl 11 iaf! Så bara att komma dit! :-) / Glenn
nnifglenn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela